Helpdesk sdružení CZ.NIC je nyní k dispozici nonstop
17.09.2007 7:39
Sdružení CZ.NIC, správce národní domény CZ, spustilo nonstop telefonickou podporu pro veřejnost. Pracovníci helpdesku, který již nyní nepřetržitě funguje na telefonním čísle +420 222 745 111, jsou připraveni zodpovídat dotazy a pomoci při řešení problémů s doménami registrovanými v zóně CZ.
„Změna pracovní doby helpdesku vychází z naší filozofie naslouchat a pomáhat držitelům domén CZ a registrátorům a být jim co nejvíce nápomocni,“ řekl Martin Peterka, provozní ředitel sdružení CZ.NIC, odpovědný mj. i za fungování telefonické podpory. „Držitelé domén CZ se na náš helpdesk mohou kdykoliv obrátit například při řešení problémů s prodlužováním registrací a převody domén CZ nebo při nejasnostech okolo kontaktních údajů u domén.“
„Rozšíření centra telefonické podpory ve sdružení CZ.NIC souvisí s dlouhodobou koncepcí zvyšování kvality služeb a otevřenosti sdružení CZ.NIC,“ dodal Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC. „Náš tým technické podpory je připraven zodpovídat dotazy a v možné míře vyřešit problémy s doménami CZ sedm dní v týdnu, 24 hodin denně.“
Nepřetržitý provoz technické podpory CZ.NIC běží na telefonním čísle +420 222 745 111 a na e-mailové adrese podpora@nic.cz.